Thursday, September 03, 2015

WANITA DAN PROTEIN

MEREKA PILIH ESP!!! 

"Wanita memerlukan lebih protein untuk memberi keperluan mencukupi bagi miko nutrien dan membantu dalam mengawal berat badan..." - MedikTV
Ini fakta yang MENARIK... makanya Wanita tidak perlu takut ambil lebih protein kerana....

🌸 18-20% dr badan kita adalah protein di dalam kuoit otot dan tisu berhubung

🌸 terdapat 10 asid amino penting diperlukan oleh badan kerana ia tidak dapat dihasilkan dan hanya didapati melalui protein

🌸 wanita hamil memerlukan 50% lebih protein berbanding wanita tidak hamil

🌸 badan manusia mengandungi 100k jenis protein.Badan perlukan protein untuk pertumbuhan,pemulihan dan membawa segala reaksi kimia dalam badan.

Badan kita tidak boleh menyimpan protein. Maka ambil protein dengan kerap dan teratur.

[Sumber:Mediktv]

===========
Nota tengah: grab skang sementara promo (jimat RM19 setong) ... tanak jadi ahli tp nk harga promo. Tp lagi nk satu je (RM120 setong)... pm kita laju2...

PM: http://tinyurl.com/inboxCKMAgingGracefully
Whatsapp: 0196997101
.
.
.
==========
KENAPA KENA PILIH ESP?
==========

ESP ni bukan soya macam kat pasaran tu yer..
ESP ni protein soya non-gmo. Baik untuk kesuburan..sebagai milk booster bagi ibu menyusukan anak...sebagai sumber protein bagi kulit dan badan..
Betapa pentingnya proteinkan dalam kehidupan kita.
Makanya ESP ni sangatlah penting kepada anda semua.
Jom ber ESP sekarang. Harga promo bulan nih.
Jom..jom..








==========
MARI TENGOK SIAPA YANG PERLUKAN ESP ???
==========




 Basically... SEMUA perlu... nak lebih efektif kena la digandingkan dengan lain-lain... yang tue cerita tepi... (pm sy la maksudnyer... hehehe)...


*************************
TAK SABAR NAK ORDER ???
*************************
Just click and ORDER >> Nak ESP

====
ps: Nak dapatkan harga yg lebih MURAH, cam kita bagitau tadi pm kita laju2..
Whatsapp: 0196997101

=====
more stories >>  FB Page CKMAgingGracefully


Post a Comment