Saturday, August 22, 2015

"VIVIX 1001 KEAJAIBAN - KANDUNGAN DISELAMATKAN.. syukur alhamdulillah.."

Teringat kisah mengandungkan Khaulah yang nyaris-nyaris di suruh oleh Doktor untuk gugurkan hanya kerana mengikut teorinya. Alhhamdulillah dengan izin Allah, Vivix menjadi asbab saya dikurniakan anak dara yang bijak, sihat dan jelita. - Master Zura, Norhalimatul Nazura
Vivix! Apabila sebut harga ada yang terkejut. Sebenarnya ramai yang tak tahu kelebihan produk ini. Satu formula yang telah dipatenkan oleh Shaklee.

Antara manfaat produk ini ialah berupaya untuk perbaiki sel-sel badan dan DNA.
Saya ulang, MEMPERBAIKI bukan MELINDUNGI. Dua perkataan yang membawa maksud yang berbeza.

Oleh asbab itu, mereka yang mempunyai maslah penyakit kronik seperti SLE, DIABETIS, JANTUNG, PENYAKIT KULIT, KANSER, DARAH TINGGI, KETAGIHAN ROKOK dan pelbagai lagi penyakit dapat kembali sembuh dan sihat selepas mengamalkan produk ini secara konsisten.VIVIX 1001 KEAJAIBAN

  • Bahan UTAMA dalam VIVIX ini ialah MUSCADINE GRAPE yang mengalami cold process dan diperkuatkan lagi dengan 3 bahan yang dipertingkatkan kebekesanannya iaitu Polygonum Cuspidatum, Purple Carrot, European Elderbery.

  • Seperti yang kita tahu Rasullulah suka akan Anggur jadi pasti ada rahsia pada buah ini. Untuk makluman, MUSCADINE GRAPE bukan anggur biasa saiznya sahaja 5x ganda dari anggur yang kita selalu makan.

  • Ia diambil dari ladang terbesar dan hanya satu di dunia yang menghasilkannya, Shaklee telah membeli Hak pengeluaran ekslusif utk ladang tersebut.

  • Selain dari saiz, keistimewaan lain ialah ia mengandungi 20 kromosom sedangkan anggur biasa hanya 19 kromosom sahaja. 


Kepekatan di dalam setiap botol VIVIX menjadikan ianya sebenarnya terlalu mahal harganya jika ada Syarikat lain yang mendapat hak dan paten produk ini. 

Ianya mengandungi PATI ASLI bukan jus atau yang telah di ekstrak.

Ini terbukti bahawa ianya bukan lah sama seperti jus diluar sana. Vivix tidak akan membeku walaupun di letakan di dalam Freezer berbulan-bulan lamanya. 

Alhamdulillah dengan izin dariNya, Ianya terbukti berkesan pada ramai orang.  Mari lihat testimonial >>> http://tinyurl.com/TestiVivix

SKANG tengah ada offer... UNTUNG kalo GRAB....

Bagi yang belum ahli, anda BERTUAH.
2 VIVIX dengan diskaun 5%
PERCUMA Keahlian seumur hidup
PERCUMA Vitalea Berharga RM94.80
PERCUMA kos penghantaran
MAKA,
Jumlah penjimatan adalah RM415.26


=========
BERMINAT
=========
Whatsapp : "ADDA" KE 0196997101

*************************
NAK CEPAT LAGI???
*************************
Just click and ORDER: Nak Vivix
====

ps: Nak dapatkan harga yg lebih MURAH, mari jadi AHLI... senang aje... Camne??


Whatsapp: 0196997101


No comments: