Monday, August 17, 2015

TENAGA PULIH LEPAS MINUM VIVIX.... (^.^)

Kes 1: Kalau minggu tu saya rasa macam penatt gilerrrrrr, saya pastikan saya minum Vivix 1 sudu besar awal pagi. Kalau tak sempat telan vivix, saya akan telan Vitalea 2 biji. Alhamdulillah, tenaga pulih semula. 

Kes 2: Ayah saya dah pencen. Tapi rajin buat kerja dalam dan luar rumah. Bila petang atau malam, ada bunyi keluhan badan sakit dan penat. Maklum la, usia pun tak muda mana dah. kadang2 sy tolong. Yang muda nie pun mengeluh... huhuhu... so, seperti kes 1, ayah pun amik Vivix 1 sudu atau telan Vitalea... Alhamdulillah, ada kurang skit bunyi keluhan... heheh...

Kes 3: Mama saya pun tak cergas seperti dulu. Sejak diserang cuishion syndrome... mmm.. betul ke eja tue... tp kesan ketara dr penyakit tue, kegemukan mendadak, jantung dan yg pasti memberikan kesan pada lutut. Alhamdulillah, selepas 3-4 botol vivix, mama sy beransur pulih di samping dengan perubatan dari doktor. Cerita di sini, sampai skang, bila mama saya keletihan atau kepenatan, Vivix juga la yg diberikan atau vitalea. Alhamdulillah.





Vitalea dan Vivix kedua2nya membantu anda memperolehi tenaga luar biasa. Eh eh... Jangan pandang remeh keletihan terlampau. Banyak masalah timbul kalau asyik letih jer. Kerja tertangguh, stress, kulit muka cepat tua, cepat marah dan macam2 risiko penyakit lain. Bila dah penat dan nak marah2 je, nanti hisyy macam2 yang kurang elok nanti jadi.

=====
Kenapa VIVIX dan ViTALEA???

** VIVIX menggalakkan pembentukkan baru Mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel. Mitochondria ni lah yang bertindak sebagai penjana tenaga dalam sel. Kalau mitochondoria ni 'sakit', maka sel pun 'sakit'.

** VITALEA bukan sekadar mengandungi 12 vitamin dan 15 mineral yang diperlukan badan tapi BIOTIN didalamnya penting untuk menghasilkan tenaga, Tak semua multivitamin ada BIOTIN ni sebab unsur ni mahal.

====
INI FAKTA...

Vitalea dah berusia 100 tahun, Vivix lak umurnya 5 tahun, tapi kedua2 pun TERBAIK. SHAKLEE LUAR BIASA gittewww....
Korang pilih sendiri nak dalam bentuk liquid atau tablet

notakaki: Kalau nak tenaga luar biasa yang ekstra lagi, banyakkan istigfar dan zikir daripada mengeluh kerja menimbun tak sudah2.

==========
CARA ORDER?
===========
Whatsapp ; "ADDA" KE 0196997101

*************************
NAK CEPAT LAGI???
*************************
Just click and ORDER ; http://tinyurl.com/NakVivix

=====
ps: untuk dapatkan harga MURAH... mari jadi ahli... camne???

Whatsapp --> "ADDA" KE 0196997101


Post a Comment