Wednesday, May 07, 2014

Misi Menyelamat Perokok Tegar

Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


haaaa... bestkan MISI ni??? saya pun excited... Sebab of course, saya tak suka orang merokok... rosak paru-paru ku okay... lagipun, ahli keluarga lelakiku semua tak merokok... sayangnya, ramai lelaki-lelaki yang aku sayangi, hormati, sanjungi merokok..perokok tegar some more... sayu tau sebenarnya... dalam hati ni selalu berharap semoga tuan-tuan, kawan-kawan, adik abang semua berhenti merokok... selalu pikir camne la nak tegur...eh salah, dah tegur dah...tapi, apa katanya, HILANG STRESS... okay fine... please proceed... and yes, I am always thinking a way on how to help you guys... <ini betul-betul... bukan baru rasa sekarang... memang inilah perasaan yang kurasakan>

Nak tunjuk gambar-gambar nie? Boleh la tunjuk.... semuaorang tahu rokok mengakibatkan semua di dalam gambar ni... paru-paru sebegini boleh terjadi ke atas orang yang tak meroko juga tau, kalau selalu hirup asap perokok.. huuhuh... sebab saya sayang diri saya dan saya sayang anda semua, sayangkan duit dan kesihatan tau...izinkan saya mencadangkan supplement ini....

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.

Antara supplement Shaklee yang dicadangkan untuk bantu berhenti merokok adalah Vitamin C, Vitamin E, CarotaMax dan Vivix. Keempat-empat supplement ini mengandungi sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi. Anda boleh juga mengambil DTX Complex terlebih dahulu untuk melakukan proses detoksifikasi.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a8c88a0055f636e4a163a5e3d16adab7
Macam mana Vivix membantu? 
Bagi perokok tegar, nikotin serta segala macam jenis racun yang terkandung dalam rokok telah meresap sebati ke dalam sel DNA. Tengok betapa bahayanya merokok ni. Sampai sekecil-kecil sel dia meresap. Vivix membantu memperbaiki sel-sel DNA badan yang dah rosak akibat bahan-bahan beracun yang terkandung dalam rokok tu. 

Dengan pengambilan Vivix Shaklee selama 2 minggu secara berterusan, InshaAllah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix Shaklee akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok, rokok tersebut akan rasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik. 

Yang saya suka sangat pasal vivix nie, sebab bukan sahaja boleh berhenti merokok, bahkan anda juga akan bertambah berseri dan nampak muda. Kenapa? Sebab Vivix Shaklee merupakan antioksidan yang sangat berkesan untuk membuatkan anda nampak 20 tahun lebih muda. Ada lagi, sesiapa yang ada kencing manis, darah tinggi, jantung... secara tidak langsung membantu mengurangkan atau mungkin menyembuhkan.. In Shaa Allah... inilah bagusnya bila memilih supplement berasaskan bahan-bahan semulajadi.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a8c88a0055f636e4a163a5e3d16adab7

Harga VIVIX? hmmm... memang mahal... RM475... but for me, its worth the price dibandingkan dengan KESIHATAN yang bakal diperolehi...
Mohon anda bandingkan:

Harga ROKOK vs VIVIX

Setahu saya sekotak rokok premium 20 batang berharga RM16. Dah katanyer perokok tegar, sehari maybe sekotak kot. Kalau nak jimat, maybe boleh tahan 2 hari. Tu belum kira ada yang jenis suka mengepow rokok member kan.

RM16 x 30 hari = RM480 sebulan (WOW!!!!)
RM480 x 12 bulan = RM5760 setahun (WOWOWOWOW!!!!)

Makanya, harga RM475 itu, sikit je la kan... hah... nak dapat discount... jadi la ahli...so kuranglah harganya kepada RM380... 

Apepun, hidup ini sentiasa ada pilihan, Vita-E Complex (RM149), Sustainable Release Vita-C Plus (RM92.50), CarotaMax (RM74) dan tambahan DTX Complex (RM155). Silalah pilih dan hubungilah saya untuk penerangan lanjut.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=49182f81e6a13cf5eaa496d51fea6406


Testimoni mereka yang sudah BERJAYA ada ramai dan banyak... Tapi, percayalah, anda juga boleh melakukannya. PERCAYA SEBELUM BERJAYA, PASTI BERJAYA...



Akhir kata, Jom ikut serta dalam Misi saya: Misi Menyelamat Perokok Tegar.... tanak ambil supplement takpe, tapi ambillah apa-apa sumber makanan yang  mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. 



KITA SEMUA BERHAK UNTUK MENDAPATKAN HIDUP YANG LEBIH BAIK... yea... Marilah kita BERUBAH kepada kebaikan... 
Saya sayang anda...Saya sayang diri saya...

No comments: