Friday, May 09, 2014

VIVIX: Kerana Ia Mampu Memberi PERUBAHAN

Assalamualaikum wrt.... Salam sejahtera kepada anda semua. Semoga kita sentiasa di bawah perlindungan ALLAH....


Untuk menuju Puncak... Perubahan perlu dilakukan... Orang biasa-biasa... dia akan menerima keadaan seadanya... Tapi saya percaya, kita orang yang hebat..sebab itu kita ingin melakukan PERUBAHAN... Dan untuk itu, kita perlu cari MEDIUM bagi setiap perubahan...

Daripada perspektif penampilan diri, kesihatan dari dalam perlu diperhatikan... Untuk menjadi lebih sihat..lebih cantik...itu juga PERUBAHAN...lebih bermaksud kita tidak menerima keadaan yang dialami sekarang...bukan sebab tidak bersyukur namun kerana rasa bersyukur itulah kita berusaha ke arah yang lebih POSITIF... ALLAH MAHA BERKUASA... Sesungguhnya zatNYA AMAT TERAMAT besar yang tidak dapat dijangkau oleh akal... terokailah ia....

Dan bagaimana VIVIX itu mampu memberi Perubahan? Sebelum itu, mari kenali VIVIX. 

Vivix merupakan tonik campuran polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk membantu melindungi dan membaniki kerosakan DNA, mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel, membantu penghasilan tenaga dari mitokondria dan melambatkan pembentukan protein AGE.




Vivix boleh dimanfaat oleh SESIAPA SAHAJA yang mementingkan kesihatan optimum... Oppss... Tapi Vivix tidak digalakkan untuk ibu mengandung dan menyusu, dan mereka yang berumur di bawah 18 tahun...


Kandungan Vivix boleh membantu dalam banyak perihal kesihatan... Mengandungi 4 bahan aktif yang tinggi dengan kandungan Resveratrol dan Polifenol yang lain.


Okay... Resveratrol...ia merupakan bahan semulajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan dan buah-buahan seperti anggur. Resveratrol mengandungi antioksida yang berpotensi memperbaiki kesihatan. Ujian makmal menunjukkan resveratrol melawan penuaan sel.


Banyaknya resveratrol dalam Vivix ni... setiap hidangan Vivix mengandungi 100mg resveratrol. ekstrak ni mengandungi 98% resveratrol semulajadi. Tak cukup dengan tue...Khasiat Vivix ditambah dengan anggur muscadine, satu-satunya anggur dengan kromosom ekstra.

Okay... giliran POLIFENAL pulak....Polifenal merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi antioksida dan kebaikan anti-penuaan. So, jelas Vivix sejenis produk antioksida. Sekali lagi saya bagitau kat sini... Vivix merupakan tonik kesihatan eksklusif yang mengandungi resveratrol tulen dan ekstrak polifenol yang mempunyai manfaat yang banyak. Campuran polifenol ini telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel...

Pengambilan Vivix pun mudah saja... diambil setiap hari, selepas sarapan atau sebelum tidur... jumlah pun sikit je tau... 1 sudu teh setiap hari... tak perlu nak lebih-lebih sebabnya berdasarkan kajian, tiada maafaat tambahan dengan mengambil lebih daripada apa yang dicadangkan... Makanya.. satu botol nie mampu bertahan untuk pengambilan selama 2 bulan... Jangka hayat Vivix adalah selama 9 bulan....
- Saya juga pengguna Vivix- Maka pernyataan ini disahkan...(^.^)...

Apa lagi pasal Vivix? Okay... Selepas dibuka, ia perlu disejukkan. Sebab suhu sejuk membantu mengekalkan kesegaran optimum, warna dan aktiviti polifenol yang maksimum dalam Vivix. Botol yang belum dibuka juga perlu disejukkan...


Ada banyak Manfaat Vivix... Sebab itu, saya rasa gembira untuk kongsi bersama... Selagi ia mampu memberi PERUBAHAN yang lebih baik... pasti saya kongsi bersama... Mari kita tengok...manfaat Vivix:

JANTUNG, HATI & DARAH.

[1] Menurunkan tekanan darah,
[2] Mengawal paras gula, bantu pesakit diabetes,
[3] Mencegah & kurangkan strok,
[4] Membantu pesakit jantung,
[5] Mengurangkan lemak dalam darah,
[6] Mengurangkan asma dan alergi
[7] Kesihatan sel

KANSER & TUMOR

[1] Melawan & mencegah kanser
[2] Anti keradangan
[3] Halang pertumbuhan tumor
[4] Membantu pulihkan sel rosak akibat kimoterapi

KESIHATAN SEKSUAL & HORMON

[1] meningkatkan tenaga
[2] meningkatkan hubungan intim
[3] meningkatkan kualiti dan kuantiti sperma
[4] meningkatkan kesihatan prostat
[5] menstabilkan hormon estrogen
[6] membantu masalah mati pucuk

KESIHATAN EMOSI & OTAK

[1] anti-depresi
[2] Menguatkan ingatan
[3] Mencegah Alzheimer
[4] Membantu imsomnia

MATA, RAMBUT & TULANG

[1] Menguatkan tulang
[2] Bantu pulihkan arthritis
[3] Memperbaikki glaucoma & rabun
[4] Mengurangkan rambut uban dan keguguran rambut

ANTI-PENUAAN & KECANTIKAN

[1] Meningkatkan tenaga
[2] Memutih & mengurangkan pigmentasi
[3] Melambatkan penuaan
[4] Mengurangkan tanda penuaan dan kedut
[5] Memberikan kulit yang lebih tegang & gebu

KHAS

[1] perokok


Banyakkan Manfaat Vivix yang boleh digunapakai untuk PERUBAHAN POSITIF...LEBIH SIHAT...LEBIH CANTIK...


Ooooo... ada lagi, Vivix boleh diambil bersama-sama dengan produk Shaklee yang lain bagi mendapatkan kesan yang lebih baik. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA. Yea... Vivix takde campur alkohol tau dan ada dapat kelulusan JAKIM juga... Harga ek... RM475 bagi bukan ahli... Untuk ahli RM380 sahaja... maka, marilah jadi ahli... ehehheh... tapi Percayalah... Its Worth The Money...

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=32bb90e8976aab5298d5da10fe66f21d

Entry sebelum ni, saya ada bercerita berkaitan #Misi Menyelamat Perokok Tegar... next saya akan terokai lagi Misi-Misi lain.. Sebabnya satu aje... Benda Baik Yang Mampu Merubah Hidup Kita... Perlu disampaikan dan dikongsi BERSAMA... Bila saya sihat...anda sihat...keluarga sihat... kita sama-sama GEMBIRA... wow.. I Like That!!!


Maka, marilah kita bertindak sekarang... usaha KECIL impak BESAR... kalau rasa informatif ini berguna dan dapat membantu... Jom share dengan kawan-kawan yea... Saya sayang kamu...

Adawiah -019.699.71.01-



Post a Comment